Wednesday, November 4, 2009

Updates....September

Was too busy. September was UPSR exam for Syazwi and Aidilfiri! Simple raya for us...Tahun ni kat Muar, sampai raya ke-2.


My family photo...Jaffar and I sedondon putih....suci gitu!

Then, raya ke-3 malam buat gathering at my place, for all my adik-beradik n anak saudara,tahlil arwah and then barbeque...! Seronok sangat... Sempat selitkan birthday celebration for my cucu saudara, Ammar (anak Razif-Faizah).


Looks yummy...lamb chop resepi my sis Yah....Unfortunately I don't eat lamb.


The six of us left..(from right:Yah, me, Kak Pah, Kak Nap, Tini and Odin). Yang tak ada arwah Kak Ton and arwah Kang Man (Al-Fatihah to them).


Ammar, potong kek and si comel Balqis (another cucu saudara, anak Lin-Nazar) yang suka inter-frame!

No comments:

Post a Comment

My Collection...